tirsdag den 14. marts 2017

Montague Keen -- Ingen besked i denne uge/Et budskab fra Veronica

Ingen besked i denne uge

Et budskab fra Veronica

Sidste søndag, forespurgte jeg jer om at få råd omkring de angreb, der blev påført mig.
Mandag morgen hostede jeg blod op med gult og grønt slim, og havde det forfærdeligt. Modvilligt, tilkaldte jeg en læge.

Jeg har lungebetændelse, og jeg er på medicin for det. Jeg er helt opbrugt. Jeg bliver ved med at falde i søvn. Så tilgiv mig, men jeg har ikke den energi, der kræves til at forbinde med Monty i dag.

Jeg vil gerne takke alle jer, der fandt den ulejlighed at komme i kontakt med mig vedrørende angrebene. Jeg har ikke haft overskud til at besvare eller at gøre alt hvad der blev foreslået. Jeg vil gøre det, når jeg kommer mig. Jeres venlighed, gode ønsker, og rådgivning, er virkelig værdsat.

Vi lever i vanskelige tider. Sammen vil vi overleve.

Med kærlighed og de bedste ønsker,
Veronica


Oversættelse: Niels K. Pedersen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar